Відділ освіти Жашківської міської ради

Міжнародна акція - Уроки Добра

      Щороку навесні  у школах проходить Міжнародна акція - Уроки Добра. У 2019 році пропонується долучитися учителям, вихователям до проведення Уроків Добра з 11 по 15 березня під загальною темою: «Чисті думки творять дива».

Провідна ідея:

            Гуманна педагогіка, ґрунтуючись на вимірі духовності, вважає думку першоосновою для духовно-морального становлення особистості Дитини. Вона ставить завдання:

-       дати дітям поняття сутності думки;

-       виховувати відповідальність за свої думки;

-       виховувати якість мислення;

-       допомогти їм полюбити мислення;

-       розвивати та виховувати в них добромислення та добромовлення;

-       захищати дітей від всього поганого за допомогою добромислення дорослих по відношенню до кожного з них.

                                                                                                      Шалва Амонашвілі

 

     Конкретну тему та форму проведення уроку педагог обирає самостійно. Важливо, щоб наші діти  розуміли, що їхнє відношення до навчання як до щастя та радості, неможливе (як говорить В.Сухомлинський), якщо в їхньому духовному розвитку немає бурхливого та кипучого життя думки.

Рекомендації щодо проведення Уроку Доброти

Шановні колеги! Нехай уроки Доброти стануть результатом нашої серйозної і глибокої роботи над самовихованням почуттів, думок і вчинків, а головною умовою їх проведення стане формування духовної спільності між учителем і учнями і плекання в учнях таких людських якостей, як чуйність, доброзичливість, правдивість, співчуття, чуйність, чистота ...

Урок Доброти може бути проведений як в системі програмних навчальних уроків (літератури, математики, біології, рідної мови, фізики), так і у вигляді спеціальних тематичних уроків, виховних та класних годин.

Готуючись до уроку Доброти, дуже важливо нам, педагогам, пам'ятати, що головний метод виховання - це спосіб життя самого педагога: наше благородство, милосердя, культура, наше піднесене слово, прагнення вдосконалюватися, витончувати свої почуття і ставлення до дитини, до всіх оточуючих.

Ми пропонуємо будувати урок Доброти на основі устремління Дитини до розвитку, дорослішання, пізнання і свободи, щоб учні могли проживати уроки (думати, міркувати, творити), а не просто слухати і засвоювати матеріал.

Адже педагогічна майстерність вчителя полягає саме в тому, щоб проживати і емоційно переживати зміст уроку разом з дітьми. Якщо цього не буде, то не відбудеться найважливішого етапу уроку - звернення погляду учня на свій власний духовний світ, виникнення в ньому потреби в моральному самовдосконаленні та можливості відповісти на найважливіші для себе питання: «Який світ навколо нього? Яке його місце в цьому світі? Як йому жити в ньому? »

Урок Добра не закінчується після дзвінка. Він може тривати в думках і вчинках учня навіть у його дорослому житті і ще він допомагає вчителю створювати нові Уроки Добра.

Стислу анотацію про уроки з фотографіями (в форматі jpg) для розміщення на сайті Всеукраїнської Асоціації Гуманної педагогіки http://www.gumanpedagog.org.ua надсилайте, будь ласка, за бажанням, на адресу: aro_net@ukr.net

Вікторії Бак (мова тексту – українська).

 Сценарії Уроків Добра для розміщення на сайті Школа Гуманної Педагогіки надсилайте на адресу kafpedagogika@ukr.net.



« повернутися до списку новин