A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Жашківської міської ради

Запитання-відповіді

ЗАПИТАННЯ ВІД БАТЬКІВ

 

Як відкрити інклюзивний клас?

•         Батьки мають звернутись до інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) за місцем проживання (м.Жашків, вул. Соборна, 56, Інклюзивно-ресурсний центр Жашківської міської ради) та отримати висновок про комплексну оцінку.

•         Батьки подають висновок про комплексну оцінку дитини разом із заявою про зарахування до навчального закладу. Школа або дитячий садок обов’язково мають створити інклюзивний клас або групу, якщо батьки подали заяву та висновок про комплексну оцінку дитини.

Якщо школа ще не має досвіду інклюзивного навчання, радимо батькам прийти в школу заздалегідь – ще до оголошення набору в перший клас. Це потрібно для того, щоб адміністрація закладу та вчителі знали, що наступного навчального року їм потрібно буде прийняти учня з особливими освітніми потребами. Так вони встигнуть підготуватись, аби зробити навчання дитини в школі комфортнішим.

 

ІРЦ визначає нозологію дитини?

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2019 р. № 545, одним із основних завдань центру є  проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини. Тобто фахівці центру визначають особливі освітні потреби дитини.

 

Хто може надати програми для корекційних занять з психологом і логопедом дитині, що навчається в інклюзивному класі?

Методичну допомогу щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг дітям із особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, можна отримати у фахівців інклюзивно-ресурсного центру за місцем проживання (м.Жашків, вул. Соборна, 56, Інклюзивно-ресурсний центр Жашківської міської ради). Ознайомитись із корекційними програмами можна за посиланням.

Через хворобу дитина з особливими освітніми потребами пропустила багато навчальних днів. Календарний план корекційно-розвиткових занять не виконується. Як “наздоганяти” програму?

У разі пропуску дитиною великої кількості навчальних днів через хворобу виконання програми можна забезпечити шляхом ущільнення тем або, з дозволу батьків, проведення корекційно-розвиткових занять у канікулярний період. Однак організація освітнього процесу не повинна призводити до перевантаження учня та має забезпечувати безпечні та нешкідливі умови здобуття освіти.

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано