Діти Створюють Країну
Програма “Діти Створюють Країну”
– це інструмент для формування спільноти свідомих активних дітей, поширення глобальних цілей сталого розвитку та цінностей відповідальних Землян.
– це платформа для обєднання, навчання та взаємодії активних однодумців з різних куточків світу, як для дітей, молоді, так і для експертів.
– це сторення фундаменту миру, любові та підтримки наступних поколінь.
На цій сторінці громадської організації Українські Креативні Реформатори http://ukrngo.org.ua/project/childrencreatecountry/ ви дізнаєтеся більше про наші цінності, етапи програми, новини та можливості для розвитку наших дітей)
Програма є безстроковою.
В рамках програми відбуваються різні заходи, конкурси, активності:
1. Уявити Школу своєї мрії. Розкажи і покажи нам її. Ти можеш продемонструвати свій витвір у зручний і оригінальний спосіб: есе. малюнок, скульптура, відео сюжет, розповідь, вірш, фото, вистава, казка, макет і опис, історія або свій варіант. Фантазія, оригінальність вітається. Наприклад, ти можеш подумати як виглядає школа твоєї мрії, як відбуваються уроки твоєї мрії, які предмети вивчають діти у школі твоєї мрії, які діти навчаються в школі твоєї мрії, які бувають вчителі у школі твоєї мрії
2. Створити Авторську Колекцію вкладок (закладок) для книги на тему: «Вкладки щасливої людини»
3. Створити екологічну настільну гру «Еко Люди»
4. Створити настільну гру «Команда Порятунку Планети»
5. Створити настільну гру «МістоТворці»
6. Створити Комікс на тему: Як СУПЕР-Я Планету Земля врятував
7. Створити Казку на тему: «Як діти Планету Земля врятували»
8. Створити знак миру, любові, добра, який зможе об’єднати дітей. Можливо саме він стане логотипом програми «Діти Створюють Країну»)
9. Створити пісню про нас, про дітей, яким потрібно відшукати один одного і об’єднатися заради порятунку Планети, примноження добра, миру і любові. слова/музика
10. Створити вірш на тему: «Як людям Планету зберегти». Що потрібно робити щоб у прекрасному і мирному світі нам жити?
11. Історія Дерев. Напиши історію про дерево/дерева. Історія, яку чуло, бачило, відчувало дерево. Історія появи, дня народження дерева. Поява Вашого Родового Дерева. (додані малюнки, створені творчі витвори вітаються)
12. Світ моєї мрії. Розкажи про світ, в якому ти хочеш жити, що ти хочеш і будеш робити, чим займатися, хто і з якими якостями, можливостями буде тебе оточувати. Ти можеш проявити в зручний для себе спосіб (есе, історія, комікс, фото, відео ролик, малюнок, музика, свій варіант)
13. Створи історію “Моє життя в космосі” (До історії додай малюнки, прояви свою творчість і бачення без обмежень, можеш зняти відео та інше) . 1. Прояви своє бачення космосу, світу, форм життя у Всесвіті. Розкажи як ти живеш в космосі, про свій будинок у Всесвіті, в яких умовах, на якій планеті, зірці, галактиці, як вона виглядає, якого кольору і форми, як вона називається, що там відбувається. Уяви, що ти спостерігаєш за Планетою Земля, відслідковуєш зміни, проблеми Планети і хочеш їй допомогти. 2. Ти приймаєш рішення написати Людству послання. Розкажи як ти це зробиш, як доставиш і що напишеш в Посланні Людству, що потрібно робити, а що припинити, з чого і як почати, твої поради.
14. Створи соціальну рекламу (залучити увагу до проблем соціуму і змінити поведінку людей). Ти можеш проявити в зручний для себе спосіб (наприклад: це може бути фото, відео ролик, малюнок, музика, свій варіант)
15. Дивовижна історія мого роду. “Супер бабця, супер дід, супер предки, супер рід!” Створи історію про своїх рідних! Можливо твоїй бабці 90 років і вона сідає на шпагат чи танцює танго, жонглює млинцями? А може у дідуся найсмачніший рецепт борщу? А сестра пише неймовірні картини, мама вишиває ? Це має надихнути, здивувати та навчити інших важливому.
Розкажи нам дивовижну історію свого роду, а ще краще зніми відео ролик)
16. Голос вод. Для участі в цьому конкурсі необхідно піти до місця де є вода: озеро, річка, ставок, море. Спостерігай. Дивись серцем. Прислухайся до води, запиши її послання, про що вона тобі сказала? Напиши про свої про свої емоції, знаки, що ти побачив та відчув.
17. Голос лісу. Для участі в цьому конкурсі необхідно піти в ліс. Спостерігай. Дивись серцем. Прислухайся до дерев, про що тобі вони розповіли, про що попросили. Відчуй голос лісу, запиши його послання.
Знайди своє місце і своє дерево, почуй тишу. Напиши про свої про свої емоції, знаки, що ти побачив та відчув.
18. Дивовижна історія про фею. Створи і Поділися з нами дивовижною історією. Будемо раді побачити ілюстрації)
19. Портрет мого янгола. (Фантазуй. Намалюй або…свій варіант)
20. Створи казку про пригоди чарівного кристалу. Твори без меж!
21. Створи свою планету. Напиши, зобрази кого ти туди поселиш, чим там будуть займатися, які там будуть правила, які закони, що надзвичайного там буде відбуватися. Це може бути малюнок, фото макету та історія-опис.
22. Творчість. Ти маєш талант! Поділися з нами своєю творчістю! Запиши відео! (або зроби це в зручний для себе спосіб). Можливо ти граєш на музичному інструменті, декламуєш вірші, співаєш. вишиваєш, пишеш картини, високо стрибаєш, їздиш на одному колесі. Нам кортить дізнатись більше про твою творчість!
23. Юний Винахідник. Ти вже винайшов щось важливе і світ ще не знає про це? Розкажи нам, опиши свій винахід, чим він корисний і важливий, як виглядає, які нові можливості надає?
24. Моє еко життя. Розкажи про своє життя в стилі еко, які маєш еко звички, як турбуєшся про Планету. Ми будемо щасливі якщо ти зможеш зняти відео!
25. Ідеальний день. Уяви прекрасний день, день, коли ти будеш годувати своє тіло здоровою і корисною їжею. Створи свій ідеальний раціон, меню здорового харчування на тиждень, щоб ти був здоровим, радісним і щасливим)
26. Еко Сумка моєї мрії. Розроби дизайн своєї Еко сумки, яку би носили твої друзі і ти! Це має бути супер еко сумка твоєї мрії!
27. Моя Еко колекція дизайнерського одягу
28. Здоровий спосіб життя. Що ти можеш зробити щоб надихнути друзів, таких дітей як ти, вести здоровий спосіб життя? Можеш зняти мотиваційне відео чи фото з надписом чи створити свою рекламу – рекламну кампанію за здоровий спосіб життя! Починай вже сьогодні! Долучай друзів!
29. “Новий Вчитель Я”. Уяви себе мудрим веселим вчителем, другом дітей, уроки якого – це гра. Якою вона буде? Як будеш навчати дітей? Розроби серію уроків-ігор. опиши правила гри, як вона буде відбуватися.
Можеш зазначити кількість учасників гри, вік, скільки років твоїм учням і який предмет (наприклад: математика, читання, письмо, музика, астрономія, географія та…свій варіант)
30. Мій домашній улюбленець. Історія про твого друга-тваринку, його появу в твоєму житті. Ти можеш зняти відео, фото, намалювати портрет, чи ще щось надзвичайне))