Відділ освіти Жашківської міської ради

Рубрика «Інноваційна діяльність». Заклад дошкільної освіти "Ялинка" №2 м. Жашків.

Рубрика «Інноваційна діяльність»             

          Настала доба фахівця – дошкільника «нового» типу. Це є професійно й соціально мобільний педагог із глибокими професійними знаннями, у так званих  методиках дошкільної освіти, який володіє  педагогічними технологіями, використовує їх у освітньому процесі, здатний до творчості, самовдосконалення, готовий до роботи в різних формах організації своєї праці.

              Інноваційні підходи до формування знань в дошкільників – це сукупність набутих дитиною знань, умінь та навичок, сформованих особистісних якостей, опанованого власного досвіду та усвідомлення норм поведінки. Інноваційні методики та педагогічні технології в освітньому процесі з дошкільниками є засобами отримання об’ємних, різноманітних знань, життєвого самовизначення особистості дошкільника, його ефективної самореалізації, розвитку творчого потенціалу, формування  основних життєвих компетенцій.

             Педагоги закладу дошкільної освіти  «Ялинка» № 2  своїй роботі з дошкільниками використовують різноманітні інноваційні методики та педагогічні технології. Так, Четверик Ірина Олексіївна, музичний керівник закладу, використовує в своїй роботі музично - театральну діяльність, яка є  один із основних засобів розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. Театрально-ігрова діяльність  дає можливість музичному керівнику розвивати здібності кожної дитини, формувати творчу уяву, комунікативні звички. На сьогодні це один із продуктивних напрямів роботи у дитсадку  з розвитку мовленнєвої активності дитини.

             Світлана Лановенко, вихователь групи ясельно - молодшого віку, в своїй роботі з малятами використовує в своїй педагогічній роботі  пальчикові вправи для формування чіткого мовлення у дітей ясельного та молодшого віку у дітей. Прості рухи кисті руки та пальців допомагають малюкам зняти загальне напруження, розслабляють губи, що сприяє поліпшенню вимови звуків, розвитку мовлення дитини. «Пальчикові ігри» - віршовані рядки  на заняттях та у повсякденному житті з дітьми, дають можливість розвивати не тільки мовлення, а і інтелектуальні здібності дитини, приносять задоволення від проведеного разом часу, допомагають у хвилини плачу, стають у пригоді для створення ритму впродовж дня.

         Катерина Питель, вихователь групи середньо – старшого дошкільного віку,  використовує в освітньому процесі з дітьми  педагогічну спадщину Софії Русової для розвитку пізнавальної та соціально – моральної лінії. Вихователь переконана, що педагогічна спадщина С.Русової дає безпосередню можливість виховання та формування свідомого громадянина змалечку, прищеплює любов до Батьківщини, поваги до національної спадщини свого народу. Катерина Миколаївна  визначила принципи своєї роботи з дітьми : дотримання особливостей сім’ї, нації, країни; Єдність суспільного та родинного виховання.

       Вихователь групи середньо- старшого дошкільного віку,  Черниш Світлана,  застосовує  педагогічну технологію К.Крутій «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням». Педагог систематично працює над вдосконаленням своєї роботи, адже як стверджує вихователь: мовленнєва компетенція є одною з ключових базисних характеристик особистості; мовленнєвий розвиток, тобто формування певних мовленнєвих умінь та навичок у дітей забезпечують функціонування мовлення; навчання мови пов’язане з певним обсягом елементарних знань про мову і мовлення, що формується на основі мовного чуття; мовленнєве виховання, метою якого є виховання мовленнєвої культури особистості. Світлана Петрівна за допомогою опорних схем формує у дошкільників граматичну правильність мовлення, виховує звукову культуру, розвиває словник, навчає грамоті, ознайомлює з художньою літературою та народним фольклором.



« повернутися до списку новин