A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Жашківської міської ради

Дистанційне навчання в ЗЗСО №5 – це простір для розвитку творчості та самовдосконалення кожного

Дата: 13.04.2020 11:42
Кількість переглядів: 114

http://zhashkiv5.school.org.ua/news/15-12-01-10-04-2020/

       Карантин — не криза, а виклик для кожного закладу освіти. Такі періоди дають нам змогу відкрити нові можливості для організації навчання, розвитку медіаграмотності усіх учасників освітнього процесу. Учні швидко адаптувалися, адже онлайн-середовище для них звичне. А для вчителів це стало черговим викликом тому, що потрібно швидко зорієнтуватися серед інтернет-ресурсів, які можуть стати платформою для дистанційного навчання.

     Наш заклад крокує в ногу з часом, кожен з вчителів активно долучився до організації та проведення своїх предметів дистанційно, вибравши для себе зручну подачу навчального матеріалу через: Google Клас, Viber, Messenger, онлайн уроки, веб-сторінки та сайти, електронну пошту тощо. Тому роботи в учителів не поменшало, а ще — вони сумують за учнями!

     Вчителі здійснюють методичну роботу, працюють з документацією, підбирають ресурси для здійснення онлайн навчання. Дають рекомендації через відео повідомлення, займаються самоосвітою: проходять цілу низку вебінарів від мережевих платформ, ресурсів та студій онлайн-освіти «На Урок», «EdEra», «Prometheus» та інших, у руслі підвищення кваліфікації, тобто займаються вдосконаленням професійних навичок та саморозвитком. Вчителі точно не нудьгують під час вимушеного карантину.

     Для більш тісного зв’язку вчителів з батьками та учнями створено класні спільноти в групах Viber, Facebook, Google Classroom, через які учні нашого закладу отримують від учителів предметників навчальні матеріали, завдання для самостійного опрацювання з посиланнями на сайти та працюють над ними. З 10 години приєднуються до навчання у проєкті «Всеукраїнська школа онлайн», де за чітким розкладом транслюються уроки з 11 предметів для 5-11 класів на українських телеканалах та YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. Учні співпрацюють з педагогами та беруть участь у відео уроках, працюють на платформах, онлайн ресурсах, проводять обговорення, виконують завдання. Це нова форма для кожного, але така неосяжна та багата своїми можливостями. Хочеться відзначити, що батьки наших учнів не стоять осторонь: допомагають дітям опановувати складні теми, виконувати домашні завдання, підтримують зв’язок з учителями.  Щоб діти не сприймали карантин як позапланові канікули, чітко дотримуються режиму дня, виділяють час на фізичні вправи, використовуючи онлайн-відео, музику та рухливі ігри.

     Звичайно є плюси та мінуси такого типу навчання. Наприклад до плюсів ми відносимо: співпрацю з кожним учнем індивідуально та роботу в групі загалом, забезпечення навчання учнів незалежно від місця їх перебування, створення додаткових можливостей для спілкування учнів з педагогами, а також у спілкуванні учнів між собою, в рамках активного творчого вивчення конкретної дисципліни. Мінусами є неможливість живого спілкування та повноцінного обговорення тем.

     Освітнє суспільство має потребу в особистості, яка здатна до самоосвіти. Дистанційне навчання відкриває дітям доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення різних навичок, а викладачам дозволяє реалізовувати принципово нові форми і методи навчання. Але нічого не замінить особистого спілкування, зустрічей та галасу в шкільних коридорах. Кожен з нас чекає довгожданої зустрічі та експериментує для надання освітніх послуг.

      «Тільки нещасні вірять у владу долі. Щасливі світу цього приписують самим собі всі успіхи, яких вони досягають» – Джонатан Свіфт.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано