МОН РОЗГЛЯДАЄ МОЖЛИВІСТЬ СПІВПРАЦІ З «DISCOVERY», «BRITANICA» ТА «MATIFIC» ДЛЯ НАПОВНЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ Е-ПЛАТФОРМИ
За матеріалами сайту https://mon.gov.ua/ua
Наразі Україна активно працює над створенням Національної освітньої електронної платформи – практично розроблено її оболонку, однак найбільші проблеми з наповненням платформи якісним контентом. Про це розповіла Міністр освіти і науки Лілія Гриневич сьогодні, 23 січня 2019 року, під час зустрічі з представниками «Discovery education» у межах Світового освітнього форуму в Лондоні.
Фахівці проекту продемонстрували електронні підручники з інтерактивними ресурсами, архітектурою уроку для вчителя та можливістю для одночасного тестування учнів. У «Discovery education» доступні матеріали для занять з точних наук – курсу «Природничі науки» та «Математика».
«Ми зацікавлені в тому, щоб знайти хороші матеріали для нашої національної освітньої е-платформи, а ви маєте надзвичайний доступ до цікавого освітнього контенту. Однак проблема в тому, що ми не можемо витрачати державні гроші для купівлі ліцензії доступу для одного школяра на 1 рік, бо виходить, що ми витрачаємо велику кількість грошей, а через рік нічого не маємо. Ми хотіли б мати можливість купити матеріали, щоб наповнити власну платформу», – зазначила Лілія Гриневич.
Представники «Discovery education» відповіли, що ще не працювали у такому форматі, але готові розглянути різні варіанти співпраці, а також готові до відкритих торгів. Сторони домовилися зустрітися у Києві для докладнішого обговорення можливих шляхів співпраці.
Міністр також зустрілася з представниками «Britanica Digital Learning», які теж мають різні можливості для надання доступу до інтерактивного навчального контенту з усього спектру предметів.
Для покращення математичної грамотності школярів молодшого шкільного віку цікавими можуть бути ігрові форми вивчення математики, що пропонує австралійська компанія «MATIFIC». Наразі вона на безоплатній основі пілотує свої матеріали у 700 школах України. Сторони також домовились про зустріч у Києві для пошуку різних форматів співпраці.