Відділ освіти Жашківської міської ради

Рубрика «Слово про педагога». «Щоб других навчити - потрібно самому вміти».

    Учитель фізичної культури у закладі освіти – особистість неординарна. Це і вчитель, і вихователь, і тренер, і наставник.

    Від того, як він вирішує багаточисленні проблеми, як організовує навчальну та позакласну фізкультурно-оздоровчу роботу в школі, залежить успішне вирішення завдань зміцнення здоров'я учнів. Сучасне шкільне життя – це невпинний рух до нового, постійний пошук і відкриття, тому вчитель постійно працює над підвищенням свого фахового рівня, намагається іти в ногу з часом.

 Таким активним та сучасним вчителем фізичної культури є Дубовик Олександр Миколайович, який працює в Соколівському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

    Методичною проблемою вчителя є: "Формування в учнів стійких навичок до занять фізичною культурою і спортом шляхом залучення до занять в позаурочний час".

    Олександр  Миколайович добре обізнаний із навчальними програмами з фізичної культури та методикою викладання даного предмета, наполегливо працює над реалізацією трьох змістових ліній уроку, які разом становлять зміст фізкультурної освіти.

   Тому під час позакласних виховних заходів учитель акцентує увагу на почутті національної приналежності та свідомості. Постійно опирається на досвід та традиції родинного виховання,при цьому важлива взаємодія виховних впливів родини і школи. Часом виховному заходу передує довготривала робота з батьками.

   У процесі прищеплення зацікавленості до вибраного виду спорту обов'язковим є формування почуття колективізму, патріотизму, взаємоповаги. Кожен учень має власний темперамент, психосоматичні нахили, генетичні особливості та фізичні якості. Тому підхід до учня є індивідуальним індивідуальним.

   В контексті сучасної школи вчитель повинен використовувати різні методи роботи, щоб зацікавити кожного учня. В процесі своєї роботи Олександр Миколайович  використовує ігровий, груповий, метод індивідуального та диференційованого підходу до вивчення вправ, метод колового тренування, урок - квест, урок - казку. Під час дистанційного навчання проводить уроки фізичної культури  використовуючи програми Google Classroom, Google Meet, Viber.

    Щоб зацікавити учнів, на уроках вчитель використовує інформаційно-комунікативні технології: за допомогою проектора демонструє учням мотиваційне відео, презентації, фото, кінофільми, пов'язані з варіативним модулем, що вивчається на даний час. В зв'язку з швидким поширенням мережі Інтернет, має змогу показувати дітям відеоролики з чемпіонатів України, Європи, олімпійських ігор. Цей метод носить також патріотичний характер, адже відеоролики підбирає з виступами українських спортсменів та команд. До речі, Олександр Миколайович є тренером волейбольних команд жінок та дівчат.

    Велику увагу вчитель приділяє самоосвіті:  проходить курси в ЧОІПОПП, на базі УДПУ ім. П.Тичини, є учасником освітнього проекту Junіor - Z  та «Посилка успіху» від Благодійного фонду братів Кличко.

    Олександр Миколайович – класний керівник 11 класу. Має дружні та довірливі стосунки із дітьми. Активний учасник засідань методичного об`єднання класних керівників. Велике значення приділяє самоосвіті: проходить курси, вебінари, семінари, бере активну участь у конкурсах педагогічної майстерності. Розробляє новітні технології навчання,створюючи  власні електронні освітні ресурси, з якими можна ознайомитися  на сайті ЧОІПОПП.В цьому році виборов ІІ місце у конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів «Інноваційний пошук освітян Черкащини» за електронний освітній ресурс із теми «Вивчення варіативних модулів «Гімнастика», «Настільний теніс». Бере участь у різноманітних вебінарах, відео конференціях, розміщених на освітніх платформах( «На урок», «Всеосвіта», «EdEra»), публікуюється в мережі Інтернет (сайти – «Всеосвіта», «На урок» ).

    Особистим прикладом спонукає до занять спортом, бо сам є активним учасником Всеукраїнських та міжнародних спортивних змагань.   

 

 

Методист Г.П.Йовенко             

 



« повернутися до списку новин