Відділ освіти Жашківської міської ради

Рубрика «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Тиждень Театру.

Рубрика «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

 

Театр — це казка, театр — це диво,

там оживає казка, а з нею весь щасливий світ добра.

     

 

      Цікаво та змістовно пройшов у першому класі ЗЗСО №2 10 тиждень, тема тижня  «ТЕАТР». Класовод Бурлака Лариса, як підсумок тижня, підготувала з вихованцями виставу «Рукавичка». Першачки із задоволенням розкупили квитки, а на вході до театру їх чекала справжня афіша.  Юні «артисти» інсценізувати казку на відмінно. Підсумок отриманих знань відображено у створеному лепбуці «ТЕАТР».

 

Методичний кейс

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Тижня Театру:

  • Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
  • Хто найголовніший у театрі?
  •  Як створити театр? Хто автор вистави?
  • Ми творимо театр?

 Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.

 2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.

3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.

4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.

5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.

6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.

7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.

8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.

Очікувані результати десятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть про:

 • театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;

• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);

• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції; та вмітимуть:

• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);

• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;

• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.

• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва;

• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;

• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;

• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.

 



« повернутися до списку новин