A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Жашківської міської ради

Рубрика «Інноваційна діяльність». Заклад дошкільної освіти "Сонечко" №3 м. Жашків.

Дата: 23.11.2020 15:47
Кількість переглядів: 112

         Девіз діяльності  закладу дошкільної освіти «Сонечко» №3 – «Дитина замовляє розвиток».  Саме тому педагогічний колектив ЗДО використовує в роботі багату палітру різноманітних інноваційних технологій, спрямованих на розвиток базових якостей дитини раннього та дошкільного віку. Усі методики, програми, технології, основані на досягненнях сучасної психології особистості, пронизані необхідністю гуманізації педагогічного процесу, спрямовані на розвиток загальнолюдських здібностей – комунікативних, інтелектуальних, художніх.

    Кожен педагог прагне працювати по – новому, усвідомлюючи, що  навчальний вплив не може здійснюватись без реальної активної діяльності  самої дитини. Зміна  відношення педагогів до вихованців полягає в тому, що він сприймає кожну дитину як рівноправного партнера, як особистість.

Технологія саморозвитку М.Монтессорі

     Вихователь ясельної та молодшої груп Павліченко Н.П. працює над створенням  предметно – просторового простору, в якому дитина зможе реалізувати свої природні здібності та задатки. Педагог використовує в роботі самонавчальні засоби і матеріали, з якими  діти працюють наслідуючи педагога, діють за зразком, а потім самостійно виконують завдання.  Розвиток пізнавальних здібностей дітей, мовних навичок, інтелектуальної ініціативи, творчості і самовираження проходить природно у відповідності до розвитку – дитина, ніби сама себе розвиває.

Розвиток творчих здібностей за методикою Л.Шульги

     Раткевич І.С., вихователь молодшої групи, розвиває творчі здібності і природні нахили своїх вихованців через емоції, почуття, естетичне ставлення до природи, через використання різних методів образотворчого мистецтва, нетрадиційних технік малювання, (фроттаж, плямографія, штампування, набризг, малювання піпеткою, зубною щіткою, мильною піною тощо), що стимулює прагнення дитини до творчого пошуку. Починаючи з молодшого дошкільного віку, розкриває художні та креативні здібності своїх вихованців. Діти  зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним в процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання. Головне завдання зображувальної діяльності – виховання естетичних почуттів, а допоміжне – навчання технічним прийомам. Дитина в творчості не помиляється, вона шукає свій шлях.

Спадщина В. Сухомлинського

     Вихователь  О.А.Гілічук працює  над формуванням у дітей почуття доброти і людяності через твори В.Сухомлинського. Філософією доброти і людяності пронизані всі твори педагога. Дитину вводять у складний світ людських відносин, спонукають до роздумів, аналізу вчинків, до відповідних висновків, викликають бажання наслідувати позитивну поведінку героїв. Впровадження спадщини В.Сухомлинського здійснюється по напрямах: рідна природа, дитина і навколишній світ, мовленнєве спілкування та художня література. Використовуючи творим В.Сухомлинського ми сіємо в дітях зернинки добра, які принесуть свої плоди.

Розвиток творчої уяви (методика Л.Фесюкової)

      Вихователь середньо – старшої групи Коломієць Н.Ю. розвиває творчу уяву  та зв’язне мовлення у дітей за методикою Л.Фесюкової. Це оригінальна методика роботи з казкою, з використанням нетрадиційного підходу до навчання Нетрадиційно – це означає навчити дітей оригінально, незвично, по-своєму не тільки сприймати зміст казки, але й творчо перетворювати хід подій, придумувати різні кінцівки, вводити непередбачувані ситуації, змішувати декілька сюжетів в один. Слухаючи та обговорюючи казку, дошкільники  переймають стилі людських стосунків, виховують вольові риси, моральні якості. В методиці широко використовуються методи ТРВЗ.

Національно – патріотичне виховання за концепцією Софії Русової

    Освітньо – виховна діяльність вихователя середньо – старшої групи Табачковської В.Б. грунтується на педагогічних ідеях С. Русової. Вихователь створює всі умови для виховання високоморальної, патріотично налаштованої особистості. В групі, як і у всьому садочку, відчувається національний дух, дошкільники виховуються на національних традиціях, народній педагогіці, природі рідного краю, народних ремеслах, фольклорі. В своїй  діяльності педагог керується принципами гуманізму, демократизму, науковості, національного духу.  Їх реалізація забезпечує етнізацію особистості дитини, її  входження  у духовний світ і традиційне життя українського народу, виховання патріотизму та любові до Батьківщини.

Музичне виховання за системою К.Орфа

       Музичний керівник Трубкіна В.В. використовує елементи системи музичного виховання Карла Орфа. Це дає змогу оптимально поєднувати кілька видів діяльності дошкільників: логоритміку, спів, рух та гру на музичних інструментах. Така діяльність дуже подобається дітям, розвиває їх творчий потенціал. Діти не лише слухають і виконують п’єси, але й самі творять музику. Головне завдання таких занять – допомогти дітям в естетичній грі увійти до світу музики, відчути і пережити її емоційно, створити передумови для формування творчого мислення, сприяти практичному засвоєнню музичних знань. Музичний розвиток дошкільнят сприяє їх всебічному розвитку.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано