Спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням
«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням.
Саме зараз, коли впроваджуються всі засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.
Розуміючи це важливе завдання адміністрації закладу дошкільної освіти «Малятко» та Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів розробили спільні заходи, щоб забезпечити комфортний перехід дитини-дошкільника в шкільне освітнє середовище. Забезпечення успішності цього переходу - проблема єднання зусиль працівників дитячого садка і початкової школи.
23 жовтня 2019 року вихованці закладу дошкільної освіти відвідали уроки в перших класах Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів. Малюки з цікавістю та захопленням спостерігали за працею вчителя та активністю учнів. Вчителі також заохочували малюків грати в розвиваючі ігри.
Перед вихователями та вчителями стоїть завдання ранного розкриття, формування інтересів і здібностей дітей до науково – пошукової та проектної діяльності. З цією метою у ЗДО з 15 по 18 жовтня проходив Тиждень експерементів, як один із ефективних засобів впровадження STREAM – освіти, дитяча дослідницька діяльність передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність дітей. Під керівництвом вихователів дослідницька діяльність дошкільнят спрямована на отримання самостійних результатів. Педагоги розвивають в дітей бажання пізнавати світ та робити відкриття, зацікавлюють малюків математикою та економікою, формують нестандартне мислення, виховують інтерес до точних і винахідницьких здібностей. Вихователі навчають малюків спостерігати та розуміти, як тваринний та рослинний світ дає невичерпний матеріал для розв’язання різноманітних інтелектуальних завдань.