A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Жашківської міської ради

Спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням

Дата: 24.10.2019 16:01
Кількість переглядів: 130

      «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так  В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням.

      Саме  зараз, коли впроваджуються  всі засади Нової української школи, час  приділити максимум  уваги послідовності в умовах  безперервної освіти. Усе це  можливе  за дотримання  принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

      Розуміючи це важливе завдання адміністрації закладу дошкільної освіти «Малятко» та Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів розробили спільні заходи, щоб          забезпечити комфортний перехід  дитини-дошкільника в шкільне освітнє середовище.  Забезпечення успішності цього переходу - проблема єднання зусиль працівників дитячого садка і початкової школи.

          23 жовтня 2019 року вихованці закладу дошкільної освіти  відвідали  уроки в перших класах Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів. Малюки з цікавістю та захопленням спостерігали за працею вчителя та активністю  учнів.  Вчителі також заохочували малюків грати в розвиваючі ігри. 

         Перед вихователями та вчителями стоїть завдання ранного розкриття, формування інтересів і здібностей дітей до науково – пошукової та проектної діяльності. З цією метою  у ЗДО з 15 по 18 жовтня проходив Тиждень експерементів, як один із  ефективних засобів впровадження STREAM – освіти,  дитяча дослідницька діяльність передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність дітей. Під керівництвом  вихователів дослідницька діяльність дошкільнят спрямована на отримання самостійних результатів. Педагоги  розвивають в дітей бажання пізнавати світ та робити відкриття, зацікавлюють малюків математикою та економікою, формують нестандартне мислення, виховують інтерес до точних і винахідницьких здібностей. Вихователі навчають малюків спостерігати та розуміти, як тваринний та рослинний світ дає невичерпний матеріал для розв’язання різноманітних інтелектуальних завдань.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано