ТРЕНІНГ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
9 та 16 листопада 2024 року на базі Жашківського ліцею №1 відбувся тренінг для директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти Жашківської міської територіальної громади, Баштечківської та Буцької об'єднаних територіальних громад «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення», який ініційовано і реалізується у межах підтримки відновлення освіти України Фундацією ЛЕГО у співпраці з МОН України та обласними закладами післядипломної педагогічної освіти.
Під час тренінгу учасники обговорювали актуальні питання, шукали нові рішення та разом міркували, як будувати майбутнє нашої освіти. Мову вели про освітні розриви та втрати, як діяльнісно вирішувати цю проблему; досліджували роль командної роботи, лідерів у цьому процесі.
Опрацьовували практики діяльнісного підходу, успішного навігування дитини в сучасному світі. Також шукали ресурси підтримки благополуччя всіх учасників освітнього процесу, наголосивши на важливості створення розвиткового освітнього середовища для дітей.
Професійне спілкування під час тренінгу відбулося офлайн і надало змогу всім учасникам генерувати креативні ідеї, отримати підтримку власного бачення, надихнутися й надихнути одне одного, мотивувати до дій. Спілкування, обмін досвідом та спільне проєктування – це саме те, що надихає освітян рухатися вперед. Під час професійного спілкування учасники тренінгу поглибили розуміння сутності поняття «діяльнісний підхід», мали можливість переосмислити яким чином педагоги можуть застосовувати його у власних практиках і чому це важливо в умовах сучасних вимог до освіти задля сталості імплементації реформи Нової української школи в умовах воєнного та повоєнного часу.
Учасники тренінгу вдячні за таку цінну можливість зустрітися й розглянути важливі для впровадження НУШ питання. А також учасники заходу вдячні організаторам: The LEGO Fondation, КНЗ «Черкаському інституту післядипломної освіти ЧОР», Миколайко Оксані Віталіївні - за нові стратегії тренерського супроводу, можливість навчатися, спілкуватися, розвиватися, впроваджувати діяльнісний підхід у школі.